Teater och APT

I dag ska jag spela teater på förskolan.
Det är den årliga teaterföreställningen som går av stapeln kl 10.15.
"Den galna professorn" heter den.
Jag ska spela en lite difus roll, mest springa runt och hålla reda på barn och rekvisita :)
Det blir nog bra.
Luften brukar gå ur en när det är klart.
I kväll ska vi ha årets sista APT (Arbetsplatsträff).
Sen börjar sommaren på förskolan.
En ganska vanlig tisdag med andra ord.
Här skiner solen och det kommer nog bli ganska varmt i dag.
Hoppas att finvädret håller i sig i helgen också.
Jag och Jonny ska inte göra något nu i två helger.
Bara slappa i husvagnen, läsa bok och kolla på film.
Ingen fest och inga gäster.
SKÖNT :)
Hoppas att du får en bra dag.
Kram hela da´n!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Vi har 7 grader - jag fryser som F! :O/

2010-06-08 @ 07:46:56
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jag har frostskador...

2010-06-08 @ 20:03:00
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0