Onsdag

Halva veckan har snart gått.
Jag har inte hört något från min fiskare men han har det säkert helt underbart där uppe i fjällvärlden.
I dag är det mulet här i uppsala och - 6ºC.
Det t om snöar lite stilla.
Som om det inte räcker med snö nu?
*suckar*
Det skall bli plusgrader senare i veckan.
I dag händer väl inget speciellt vad jag vet.
En vanlig dag mitt i veckan bara.
En dag närmare helgen.
Jag är trött, trött, trött.
Jag har inte planer i helgen så man kanske skall passa på att bara lata sig.
Inga gäster, inget party, ingen gubbe.
Nu måste jag hoppa in i duschen om jag skall hinna.
Har lovat att skjutsa sonen i dag också.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha en bra dag!

2010-03-17 @ 07:46:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Jag längtar oerhört efter en middag som jag tror du gjorde för länge sedan. Tror det var långa canneloni, heter det så pasta tubar fylld med typ keso kräftost rivna morötter mm men minns inte riktigt..Va det du som gjorde den här rätten eller minns jag fel!! om,, har du kvar receptet?

2010-03-17 @ 10:01:49
Postat av: Maggan

Cina: Jag kommer ihåg den där maten ja. men inte finns det nåt recept inte. Jag bara fyller mina Canellonis med det jag har hemma. Det var nog créme fraiche och kräftstjärtar den där gången ;)

Ta vad du vill, du kan det där. Ibland tar jag bladspenat blandat med ädelost det är också jättegott. KRAM!

2010-03-17 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0