Rotfyllning

Min tand var död.
Min rot var inflammerad.
Nu har jag börjat att göra mitt livs första rotfyllning.
I dag har de borrat bort lagningen som de gjorde i onsdags för 1355 kr.
Nu la de i en ny temporär lagning som kostade endast 670 kr.
Rotfyllningen kommer att kosta ca 2400 kr.
Som hittat.
4425 kr!!
Grattis Maggan!
Om tandvärken har gått över ?
Nä, hurså?
Det här med tandvärk och gå till tandläkaren verkar väl skoj? eller hur?
Måst köpa mer TREO i dag så att jag klarar ett par dygn till.
Hå hå Ja ja!



1.                       2.                       3.                      4.
  1. Infekterad pulpa med käkbensinfektion
  2. Uppborrning av pulpa
  3. Rensning av rotkanaler
  4. Inlägg av bakteriedödande pasta (Kalciumhydroxid Ph 11)

Kommentarer
Postat av: Anita

Låter inte så kul! Stackars dej! :O/

2010-03-29 @ 14:45:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

ÅÅÅ nu blir jag rädd..har haft små ont i en tand ganska länge...jag vill inte, vill inte. vill inte, få riktig tandvärk..har aldrig haft det men jag hör ju att det blir en Emil i Lönneberga från taket..Vem fan har råd med det där på EN tand....va modig Maggan å lycka till,,kramis

2010-03-29 @ 19:30:00
Postat av: Madde

Stackare...men jag hoppas det blir bra det där....jag ska inte berätta om min rotfyllning...men jag kan säga att det tog år innan den är okej...:(

Men jag hoppas du har en bättre tandläkare....kram!

2010-03-29 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0