LATMASK!!

Ja, fy vad lat jag var i går kväll.
Jag som skulle ha plockat iordning alla sakerna som vi skulle ta med till husvagnen i dag.
Det är ju en hel lista.
Nu måste jag hem och hämta allt när jag slutar kl 17.
Det var ju dumt!!
Hur tänkte jag nu??
Inte handlade jag heller, så nu har vi inget att äta här hemma.
Det var också riktigt dumt.
Latmask!!
Men vissa kvällar när jag kommer hem från jobbet så är jag helt enklt helt slut.
Jag har ont i knät och i min onda arm, huvudet dunkar och ögonen faller ihop.
Nu kommer jag inte ihåg hur trött jag var då, så nu kan jag sitta och svära över hur lat jag var.
Ja, ja inget att gräva ner sig för.
Vi hinner väl det vi hinner i kväll.
Nu ska latmasken sätta lite fart och masa sig i väg till arbetet i alla fall ;)



Kommentarer
Postat av: Anita

Mamma sa alltid: "När kvällen kommer får det late brått!" - men inte du då! ;O)

2010-05-05 @ 08:31:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0