Snart helg!!

Vi kom hit till husvagnen i går kvll efter att vi först varit hemma och hämtat Ludde, packat, handlat och svängt förbi Elgiganten och köpt en ny kaffebryggare.
Vi grillade korv till middag bara för att testa den nya grillen.
Efter maten så sparkade vi igång tv-dongeln och då var kl 20.00 och "Äntligen hemma" stod på programmet.
Efter detta så somnade jag sött som ett litet barn.
Sov alltså från kl 21.00 till 06.30.
9½ timme!!!
Hoppas att jag känner mig utvilad i dag nu då :)
Nu är snart kaffet i vår nya bryggare klart.
Jonny är ledig i dag med jag och Ludde skall åka in och jobba.
Han har PRAO på MAX den här veckan och nästa.
Det är väl så där, säger han.
Men de får dricka massor med läsk  och milkshakes och käka hamburgare till lunch varje dag :)
Nu är kaffet klart!!
Vi ses ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så bra i vagnen nu - trevlig helg och hälsa la familia!

2010-05-12 @ 07:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0