Solen skiner

Det drog ihop sig och regnade i natt men nu skiner solen igen.
Jag vet inte vad jag skall ha på mig?
Det är varmt att sitta inne i ett klassrum hela dagen men man vill ju inte vara för lättklädd heller.
I dag börjar jag 08.15 men jag skall tanka innan och åka till Årsta och hämta Anna.
Jag ringde min tandläkare i går och bokade om tiden som jag hade på torsdag kl 17.00.
Det kändes lite tråkigt att ha en tandläkartid när det bestämdes att klassen skulle gå till Katalin på torsdag eftermiddag och käka något och ta ett glas vin.
På fredag sätter jag igång med tentan.
Jag upprepar dessa ord som ett mantra den här veckan :)
Nu måste jag ta på mig ögonen och packa skolväskan.

P.S Jag tar väl nr 4 då btw.....
BYE BYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0