Tretton timmar i sträck

Det känns att man lever:)
Nu ska jag surfa runt en stund innan jag "Svingar mig på puten så att ejderdunen yr" som min gamla far skulle ha uttryckt sig.
Jag är ledig på fredag!!!
Jippi!!
Bara tre dagar den här veckan.
Hoppas att vi får lite finväder nu då.
Det ser inte ljust ut.
Kallt och regnigt :(
Men vi skall trotsa all kyla och bara åka till husvagnen och MYSA!!
Om det är någon som vill hälsa på så är det bara att komma förbi.
Alla är hjärtligt välkomna.
Buss 18, 20 eller 111.
Hållplatsen heter Mälarvägen, leta efter den mest udda lilla husvagnen med det gula och blå tältet.
Där sitter vi och kurar.
Nu ska jag prata med ungdomarna där ute i vardagsrummet, det vankas studenskiva igen.
Mycket fest nu så här månaden innan studenten.
Calle och hans kompisar har bråda dagar.
Trevlig Kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Natt! :O)

2010-05-11 @ 01:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0