Magsjuk

Jag gick till arbetet i morse och kände mig ok.
I bilen så kände jag att min magen inte var som den skulle.
Kom till jobbet och öppnade, käkade frukost och sedan var det kört.
Illa. jag mår illa.
Kl 09.20 lämnade jag jobbet och åkte hem.
Nu ligger jag ner.
Har precis ätit en rostad smörgås för det är bra mot magsjuka säger min son.
Jag vet inte om det var en superbra i dé att äta något över huvud taget.
Nu känns det som om min redan stora mage väger och växer.
Jag ser snart höggravid ut (mer än vanligt alltså).
Jag skulle vilja kräkas men jag kan inte.
Vilja å vilja, var väl iofs att ta i men....ja, du fattar vad jag menar.
Blää!!
Nu lägger jag mig i soffa och kollar på en film.
Jag återkommer lite senare när jag har något skojigare att skriva om.




Kommentarer
Postat av: Cinis

Krya på dej..Jag har värdens förkylning och varit på hälso och fått skäll av min husläkare...Fyyyyy Cina du måste alltid ta din med även när du inte e dålig, astma är allvarligt. En spruta på skinkan, betapred å pullver i vanlig ordning..då blev jag bättre å skyndade mej att städa, skur käppen gick av så det va nog inte meningen men det är i alla fall dammsuget.

2010-11-22 @ 15:33:21
Postat av: Anita

Det blir ju en kul helg om vi alla ska vara sjuka - Pelle ligger oxå nu med samma som jag har! :O/ Krya på dej så ses vi!

2010-11-22 @ 19:16:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0