NICE!!

Lika fort som jag blev sjuk i går morse, lika fort blev jag nu frisk i dag, nice!!
Efter en pytteliten frukost och en liten lunch så känner jag mig ok i kistan.
Till middag blir det tonfiskrisotto.
Jag tänkte att det är ganska snällt mot magen, magert och inget som är stekt.
Jag ringde nyss på jobbet och sa att jag kommer i morgon så nu håller vi tummarna att magen har krånglat klart för den här gången.
Jag har varit i källaren och tagit fram adventssakerna så nu jädrar skall det pyntas ;) Nice!
Jag fick till min bluetooth på datorn så nu kan jag lyssna på min spotify och bluetootha den till den nya musikanläggningen i vardagsrummet, NICE!!
Jag lagade Jonnys trasiga dator nyss också, jag har visst gröna elektronikfingrar i dag :) Nice!!
Det känns som om jag återvänder till livet efter ett dygn i mörker, nice!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Så bra att du är frisk - hoppas nu att jag inte smittar ner dej med min förkylning när jag kommer på fredag!

2010-11-26 @ 11:13:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0