Dagavill (är det ett eller två ord?)

Jag fick tänka länge i morse innan jag kom på vilken dag det är idag.
Nu fick jag hjärnsläpp igen när jag skulle komma på när jag slutar i dag.
Lika besviken blev jag båda gångerna av att det bara är tisdag.
Jag är trött och jag vill att det skall vara torsdag, minst :)
Det kändes inte riktigt som om jag slutade tidigt igår eftersom jag åkte tillbaks och hade kvällsmöte.
Nu är det mörkt på mornarna när man kliver upp, det känns tröööögt och seeeegt att göra sig iordning och masa sig iväg till arbetet.
I dag skall jag träna igen *längtar*. Jag vill se resultat. Tålamod är inte min starka sida, inte när det gäller mig själv och viktminskning i alla fall.
Mmmm! kaffet var ljuvligt och nu ska jag läsa nättidningen innan vi ska dra.
MOT EVIGHETEN OCH VIDARE!!

P.S Grattis till Syrran och Pelle som nu har stått ut med varandra i 25 år. Gratulerar på Silverbrölloppsdagen♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket kära syster! :O)Jag får väl fira så gott det går - med en man som inte vill fira.

2010-10-05 @ 07:46:56
Postat av: Anita igen!

....å dagavill är ett ord! :o) <3

2010-10-05 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0