Gräsänka

Nu åkte Jonny i väg till USA i en vecka.Jag gillar inte när han åker.
Först så bryr jag mig inte, jag tänker inte så mycket på det. Men när han väl skal till att åka så blir jag lite skraj.
Tänk om det händer något! Tänk om han inte kommer hem igen! Sådana där tankar får jag hela tiden, är det åldern tro? Förr, när vi var yngre så tänkte jag aldrig så när han åkte på sina resor, då var man odödlig. Nu tror man att allt hemskt skall hända.
Tråkigt är det också när han är borta, ensammma kvällar och nätter. Ingen att snacka med, ingen som snarkar, ingen att irritera sig på ;)
Jaha! Vad skall jag göra i dag då? mol alena.
Träna? Städa? Handla? Tvätta? *suckar*

Jag somnade med blött hår i går, vad tycks om min morgonfrilla? :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är så jääkla snygg Pöss :o)

Jag känner definitivt igen det du skriver om. Linnea åker nog som au pair till Spanien på onsdag och jag håller på att oroa ihjäl mej! Tänk om!

2010-10-23 @ 09:17:55
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: ejmis

Jag blir också mer orolig med åren. Ganska jobbigt faktiskt.

2010-10-23 @ 16:31:39
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anita

Snygg frilla! Näääe jag oroar mej inte när Pelle är ute å flänger - men när barnen är på resande fot så oroar jag ihjäl mej! Ocj nu är jag orolig att inte Lille Nisse ska ha det bra i sin lägenhet!!!! ja nog är det åldern det är då ett som är säkert!

2010-10-23 @ 19:38:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0