All by my self.....

Jonny drar på firmafest, Calle ska jobba och Ludde är med Maja.
Jag får tv-soffan för mig själv i kväll.
Det ska bli skönt.
Jag ska kolla på Idol och kanske en film.
Jag har en påse godis i gömmorna som jag skall smaska i mig.
Jag kommer att somna tidigt, det känner jag på mig.
Jag är trött och jag har en begynnande huvudvärk som antagligen beror på min onda nacke.
Haha....ja, jag har  tamejfasen ont överallt.
Knä, fot, rumpa, rygg, arm, nacke.
Det är inte lätt att bli gammal inte :)
I morgon är det jag som svänger förbi Jysk och investerar i en sån där nackkudde.
Men nu är det fredag och jag har inte fått ett endaste glas vin ännu för jag skall skjutsa Jonny ner på stan först.
Men när jag kommer hem efter kl sju så kommer jag inte vilja ha något vin för då är det "för sent", det är liksom bara mysigt direkt när man kommer hem och medan man lagar mat.
Myskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0