Farbror Rimfrost

Ja, han har varit här i natt.
Det är bara 3ºC just nu.
Jag som skall på utflykt i dag, får nog se till att ta på mig ordentigt med kläder, hoppas att barnen har det också.
Det är svårt att vara i Stadsskogen om någon börjar att frysa.
Vi ska grilla korv, typiskt just i dag när Gidrun serverar fiskpudding på förskolan, en av mina favoriträtter.
I dag skall det tränas igen och sedan orkar jag nog inget mer.
Vilken tur att jag handlade lite middagar igår, så behöver jag inte tänka på det på ett par dagar.
Undrar varför jag är så ruskarns trött varje dag? Jag sover ju ok nu, lägger mig tidigt men är ändå så himla trött.
Det är jobbigt, jobbigt att jobba när det känns som om man kan stå och somna i en svängdörr.
Redan onsdag är det också, ujjeuj!.
Var tar all tiden vägen?
Nu måste ja skynda mig att klä på mig, packa och ge mig iväg.
Jalla, Jalla!





Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är oxå trött - tror att det är hösten och vintern och mörkret som gör det! Må så gott det går systra mi!

2010-09-29 @ 08:08:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0