Ledig eftermiddag

Jag hade planerat att åka till Gränby för att göra lite ärenden.
Jag skulle hämta skor hos skomakare och lämna in två andra skor för lagning.
Jag skulle hämta ut medicin på Apoteket och kolla på lite kläder på Lindex.
Men när jag slutade kl 13.00 så ville jag bara hem, hem, hem.
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och bara lyssnar på tystaden.
Jag bara njuter av min lediga eftermiddag.
Detta är mitt favoritkaffe just nu.

ZOÉGAS SIDAMO ETHIOPIA

Ett mörkrostat kaffe med stark personlighet och en utmärkt avslutning på en god måltid.

Bönor odlade i den vulkaniska jordmånen på Sidamoregionens högsta höjder i Etiopien utvecklar en rikedom av högkvalitativa smaker som ger ett mustigt kaffe med kryddig karaktär och den typiska tonen av bergamott.En singel origion när den är som bäst, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Anita

Det var väl bra att du såg till att vara ledig när du är just.... ledig! :O)

2010-09-13 @ 18:14:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Jag tycker du ska komma hem till mig och kolla på höstens kollektion istället! Kram

2010-09-14 @ 23:33:09
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0