Om fjorton timmar

Om 14 timmar så kommer jag hem igen.
Efter lång arbetsdag, träning och sedan kvällsmöte.
DÅ skall jag orka ta itu med andra vardagssysslor?.....I don´t think so.
Nästa vecka blir lite lättare, inte så mycket inplanerat då.
Nu måste jag sätta fart, minutrarna fram tills man skall ge sig iväg går så jäkla fort.
I dag skall jag träna, det skall bli roligt.
Lite nervöst också eftersom det är första gången för mig själv.
Det underbara vädret från i går verkar inte vilja komma till Uppsala idag.
Ute är det grått, regnigt och mörkt. Vår vikarie är sjuk så henne får vi klara oss utan i dag...:P
Ja ja...."Med god aptit på nästa skit" eller vad säger man :)
Det är bara att gilla läget, vi får säkert hjälp av de andra i huset, det brukar gå till så.
I morgon är det fredag! Hör hur det klingar skönt i öronen :) F*R*E*D*A*G!!
Jag önskar dig en bra torsdag så länge.



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag ska räkna löner idag!

2010-09-23 @ 07:58:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0