Tandläkaren

I dag kl 17.00 skall jag gå till tandläkaren. Det är inget som jag gillar direkt.
Inte för att jag har tandläkarskräck eller så men jag har tandläkarräkningsskräck, kan man väl säga.
Jag bet ju sönder en tand i sommras och den kommer inte att kosta gratis att laga vill jag bara meddela.
Suck och pust.
Bilen, tänderna och datorn är inget man vill lägga tusentals kronor på att laga, eller hur?
Ja ja, men nu är det som det är. Jag kan ju inte gå med en halv tand inte.
Men jag vill inte, vill inte, vill inte.
Huga huga
Sommarstuga :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blääää - äcklig bild! :O/

2010-09-07 @ 09:25:24
Postat av: Jonny

Hej vännen, kommer att gå bra. Puss på dig.

2010-09-07 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0