W*T*F

I dag har jag sovmorgon :)
På onsdagar får jag sova ända till kl 07.00 men som vanligt så vaknar jag före klockan.
Jag har ont i ryggen, är kissnödig och sedan känner man kaffesuget, så idag klev jag upp 06.30.
I dag ska jag göra lite roliga experiment med mina stora barn.
Stor är man hos oss när man är 5 år.
I dag skall vi börja med vår experimentbok.
Jag jobbar till kl 17.10 och sedan börjar mitt andra skift här hemma.
Jag måste stryka och vika in tvätten, gå ner i källaren med fiskegrejerna, rensa i hallen mm mm.
I morgon har jag träning och kvällsmöte, på fredag skall jag ut och äta med de som jag pluggade med i våras, på lördag fm skall jag träna och på lördag kväll får vi gäster och då vill man ju inte att det skall se ut som Beirut här hemma.
Jag måste hinna handla också, det får jag nog göra idag för alla skåp är tomma. Inte tomma direkt men inga middagar finns det i alla fall.
Oooo, vad en liten gumma kan gnooo....
Det är redan onsdag hörrni!
Tänk vad dagarna går va, jag kan aldrig sluta förvånas.
Om tre månader är det jul. Jag som skulle göra så mycket här hemma i höst, jag får nog ta och sätta lite fart innan hösten är slut. Jag vet bara inte när jag skall hinna och hur jag skall orka?
Jag tycker att jag försöker ta vara på livet när det swoschar förbi.
Kompisar som läser min blogg säger jämt till mig att - Ååå, vad mycket du gör jämt. Du och Jonny verkar göra så mycket tillsammans.
Själv tycker jag inte att jag hinner med någonting. Jag har massor på min "att-göra-lista" som aldrig blir av och nu skall jag tränga in träning där också.
Hå hå ja ja......
Men man skall inte leva bakåt och framåt har jag lärt mig.
Att leva här och nu är tydligen The shit.
Fånga dagen! Halleluja!

P.S  Vart faan tog raketosten vägen?

 




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag hinner inte heller allt jag vill - jag jobbar, lagar mat, tränar och så städar jag när det blir för jäkligt. Fattar inte när livet ska bli lättare!

2010-09-22 @ 08:20:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0