365 Foton 2011

23. Bok (Tema nr 24)

Jag var och hämtade hem lite saker från vår sommarstuga när jag åkte upp Till Jämtland för två veckor sedan.
Då hittade jag en gammal bok, Bland Tomtar och Troll från 1950.
Tyvärr så är den inte i så bra skick, men jag tog hand om den ändå för den uppbringar så många minnen för mig.
Jag älskade att titta i den boken när jag var barn.
John Bauer har gjort nästan alla bilderna i boken så de är otroligt vackra att se på.
Temat borde vara minnen istället.


TEMALISTA


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja den gamla boken har man tittat i många gånger! Den har funnits i bokhyllan hela min uppväxt tror jag! :O)

2011-04-07 @ 12:34:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0