Min kväll

Jonny är i Thailand.
Calle jobbar och Ludwig sover hos flickvännen så jag skulle ha en ensam kväll hemma.
Ni vet ju hur dålig jag är på att vara ensam hemma så det var inget som jag längtade efter direkt.
Men så kl 15.30 så kom Knut hem, han ville spela WOW(World Of warcraft) och tigga till sig en middag.
Vilken tur för mig.
Jag lagade mat och sedan sov jag i en timme.
När Knut väckte mig så kollade vi på film och pratade en massa.
Skönt att inte vara ensam när man är sjuk.
Knut pysslade om mig lite och jag kände mig genast lite bättre.
Nu Skall jag försöka bulla upp mig i sängen så att jag kan sitta och sova, för det stod på Landstingets hemsida att man skall undvika att ligga ner när man har ont i öronen.
Då bildas det ett tryck i örat så att trumpeten sväller och det är då man får ont.
Det är därför som man har mer ont på natten än på dagen.
Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0