Sjuk

I dag är örat lite bättre.
Jag har inte lock och sprängande värk hela tiden men jag har fått feber istället.
I natt var den hög men nu är tempen lite lägre.
Jag äger ingen termometer så jag gissar hur mycket feber jag har.
I natt var den nog närmare 39ºC men nu är jag nog nere under 38ºC, tror jag.
Jag gissar med hjälp av graden av huvudvärk nämligen.
Jag får alltid en speciell huvudvärk när jag har feber, den sitter som ett diadem över huvudet.
I morgonkväll måste jag vara frisk för då skall jag ta bilen och åka till Örebro.
På jobbet går de väl på knäna nu, inte för att jag tror att jag är oersättlig men jag vet ju hur tufft den är när någon är borta.
Nä, det är inte bra att vara sjuk inte.
Dessutom så får man ju så mager lön så fort man varit borta några dagar.
Nu skall jag fläka ut mig i soffan och kolla på film.
Jag tror det får bli något svenskt....MIFFO, kanske?

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du kryar på dej till i morgon - Kram!!

2011-04-07 @ 10:25:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0