Tomt och tyst

Jag har haft undomar här hela dagen och hela kvällen.
Nu drog de sista på krogen.
Jag tänkte i morse att jag kanske skulle orka gå ut jag med.
Kanske skulle jag orka ringa någon och kanske skulle jag också gå ut.
Det är KROM i kväll, men nä inte då.
Jag orkar faktiskt inte.
Jag är såå nöjd med att det blev tomt och tyst.
Men lite tråkig känner jag mig.
Nu ska jag bara dricka upp mitt vin, kolla på tv och sedan skall jag soooova.
Jag har inte sovit ut på flera helger men i morgon ska jag sova, inte vakna för att jag måste.
I morgon har jag inga måsten och det känns skönt.
Tomt och tyst är känns inte helt fel just nu, lite tråkigt kanske men inte fel.
Tomt och tyst....ahh!

Kommentarer
Postat av: Anita

Må så Gott söstra mi! :O)

2011-04-02 @ 23:32:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0