Utflykt en ny cykel och ett golv.

I dag skall jag på utflykt med förskolans alla "stora" barn.
Vi skall gå till en 4H-gård som ligger i närheten av förkolan, kolla på djur, leka och äta egen matsäck.
Kul!
Typiskt bara att det är grått och disigt just i dag då :P
Man hade ju hoppats på lite sol när man skall vara ute så länge men, men...
Vad skall jag ta med mig för matsäck då?
Kaffe och kokt ägg kanske?
Viktminskningen stannade upp ihelgen trots att jag var duktig och käkade rätt mat hela helgen men det är väl alkoholen som sätter stopp antar jag.
Det är bara att ta ny tag och fortsätta där det slutade.
Jag är sugen på att köpa mig en ny cykel så att jag kan börja cykla till och från jobbet, nu när all snö är borta.
Det skulle vara bra för min hälsa och viktnedgång, tror jag.
Dessutom så gillar ju jag att cykla, tycker att det är skönt när jag får cykla i min egen takt och slippa stressa.
Jag lånade Robins cykel i lördags och det gick ju finfint..
En cykel får det bli alltså, men först skall vi köpa golv till husvagnen.
Vi skall åka ut med vagnen till campingen på lördag och bygga golv.
Killarna har lovat att hjälpa till men vi får väl se hur det blir med den saken?
Nu skall jag göra frukost och snart kommer Jonny hem!
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag ska oxå börja cykla...min cykel som jag köpte för två år sedan är underbar att åka på. Modell som en gammal damcykel med högt styre och pakethållare cykelkorg! :O)

2011-04-12 @ 08:46:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0