Valborg

Den här Valborg blir det nog inte så mycket festande inte.
Vi skall försöka få klart golvet och få upp förtältet ute vid husvagnen  i helgen.
Ungdomarna får stå för festen i år.
Jag och Gubben tar oss en bira i husvagnen på lördag, det får räcka.
Jag hoppas att solen skiner hela helgen, både för vår och för partyfolkets skull.
I morgon slutar jag kl 13.00.
Då åker jag hem och försöker få till det lite helgfint här hemma medan son och gubbe åker och snickrar.
Påsken måste bort och en god middag måste fixas.
Det känns som om jag vill hålla mig inomhus så mycket som möjligt eftersom jag har blivit hemsökt av pollenallergi.
Det känns för jävligt, allra helst om det blir en vacker Valborg.

Undrar om det är party på campingen kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0