Aj, aj , aj det bultar å det bankar...

Jag vet att det är tråkigt att läsa om hur ont jag har det men just nu är det bara det som existerar för mig.
Min onda tand, eller rättare sagt icketand.
I natt så har det försvunnit en flisa från plasten som skyddar pulpan.
Nästa vecka skall jag få den nya tanden och så länge skall jag bara ha ett skyddslock för hålet.
I natt måste det ha gått en flisa för när jag vaknade så dunkade det något så vansinnigt.
Jag klev upp och spottade blod.
Bluäääh!!!
Ja, jag vet att jag är äcklig men det är lite synd om mig nu :(
Kl 08.00 ka jag ringa tandläkaren och förhoppningsvis få en akuttid idag.
Tills dess så får jag stoppa alvedon direkt på det lilla hålet och sedan sitta och försöka meditera bort smärtan.
Jag har fött tre barn, lever med ett skadat knä, opererat ögonen och brutit tårna ett antal gånger men ingen smärta är så hemsk som tandvärk.
Jag klättrar på väggarna snart.


Kommentarer
Postat av: Anita

Men stackars ej - har du ingen starkare smärtlindring att ta. Inte vet jag vad men nåt "knark" måste det väl finnas! Kram <3 <3 <3

2011-02-24 @ 08:25:45
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Haha...tack för din omtanke Anita men jag får nog klara mig utan knark den här gången. Jag har fått en akuttid kl 12 hos min tandläkare, hon tar emot mig på sin lunch!! Sjysst va?

2011-02-24 @ 08:34:27
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: cinis

Å Fyyyy va hemskt..om du hade varit närmare så hade jag delat med mej av mina smärtisar..hoppas att det fixar sig nu ..kram

2011-02-24 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0