Fredag igen då :)

I dag var jag riktigt trött när klockan rigde, det känns att det varit en tuff vecka.
Nu är det en dag kvar och sedan väntar en lång helg.
Vi skall åka till Orsa på fest på lördag, då brukar inte helgen kännas lång, men det skall bli skoj att åka upp.
Ludwig är fortfarande sjuk så han skall stanna hemma, men vi andra åker upp till Grönklitt.
Jag börjar också snora men jag joppas att jag inte blir lika sjuk som Ludde har varit.
I kväll skall  jag gå ut och äta med några tanter från jobbet, men det blir bara mat och sedan hem till gubben och soffan.
Det känns skönt med fredag, eller hur?
Om det bara kunde bli lite mildare väder nu också så skulle allt vara perfekt, man har ledsnat på kylan nu!
Nu vill jag har VÅÅÅÅÅR!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig Helg! :O)

2011-02-18 @ 06:50:11
Postat av: .......det var jag som önskade det!!

2011-02-18 @ 06:51:17
Postat av: Anita :....Meeeeen!

2011-02-18 @ 06:52:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

Du blev kvar längre än du tänkte förstår jag! ;O)

2011-02-18 @ 22:47:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0