Hoppla!

Den här veckan försvann i en rasande fart.
Antagligen för att två dygn försvann i ett töcken av värk.
Nu vaknar jag pigg och glad till fredagen :)
Min tand gör sig påmind men inte alls på samma sätt som igår inte.
Nä nu skall det nog gå bra tills på onsdag när jag skall sätta dit min nya tand.
I kväll kommer syrran och svåger och jag skall börja att förbereda buffén.
Känner jag oss rätt så kan det bli en hel del vin redan ikväll men jag får ta det lite lugt så att jag fortfarande är pigg på lördag när den riktiga festen är.
18ºC har vi i vardagsrummet nu och där är det varmare än i kök och sovrum, skall man behöva ha det så kallt va?
Fredag hörrni!
Vad händer i helgen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0