Månda´ igen då :P

Helgerna går så fort.
Varje helg är uppbokad så det säger bara swisch , så är de förbi.
Visserligen så har de varit uppbokade med endasr superskojiga saker, men ändå.
Det blir ingen vila och ingen ro.
Nästa helg är det på´t igen för då fyller Jonny år.
Hela huset med folk och party....ujujuj.
Men sedan så är det inget som är uppbokat på flera helger, man kanske skall vila då då, eller vad tycker du?
Förkylningen som började förra veckan ligger och trycker någonstans i kroppen men det bryter inte riktigt ut och det är väl både skönt och jobbigt, skönt att jag inte blir jättesjuk men jobbigt att gå och vara småförkyld hela tiden också.
I dag skall jag planera för Jonys fest på lördag, mat och hur folk skall sova osv.
Resten av veckan så jobbar jag hela dagarna och då vat jag hur det är, man är helt död på kvällarna och orkar inte ens tänka när man kommer hem.
På onsdag skall jag gå och fixa min trasiga tad också....nervöst!! Jag är rädd att det kommer att göra jätteont.
Nu skall jag fixa min frilla och sedan dra vidare till arbetet.
Så var det månda´igen då :P fort går helgerna som sagt, alldeles för fort.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag håller med - det snurrar på FÖR FORT!

2011-02-21 @ 07:25:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Simon

Hej fina! Jag tycker att vi ska boka in en helg snart så vi kan träffas, så du får en till helg uppbokad=)

Skulle vara jätte snällt om du kunde skicka tröjorna snart ;). Hälsa Familjen. pussssssss

2011-02-21 @ 07:33:40
Postat av: Maggan

Simon: ja. Jag vill jättegärna komma till dig någon helg framöver. När det blivit lite mer vår kanske. Tröjorna fixar jag idag. Förlåt:$.

2011-02-21 @ 08:27:36
Postat av: Anonym

Hahahahahahaha snyygg bild hehe

2011-02-21 @ 20:53:07
Postat av: Sofia Arnehed

Vad rolig dina poster verkar vara! kommer verkligen att läsa din blogg igen! :) Hoppas du har en spännande vardag :)

2011-02-23 @ 12:13:01
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0