Hungrig!

Jag är hungrig nu.
När vi klev ut från bion så var jag proppmätt på popcorn, godis och läsk.
Nu vet jag inte vad jag skall äta eftersom jag inte vill äta för mycket eller för fett så här sent på kvällen.
Nu behövs det en uppryckning i mina matvanor...igen :P
Frukost, lunch, middag och lite mellanmål!!
Hur svårt kan det vara?
Magert och mycket grönsaker...det kan jag.
Kom igen nu Maggan, du vet ju hur det skall vara!
Jag skulle kunna doktorera i hur man skall äta bra och nyttig mat.
Jag är duktig på att laga det också.....varför är det då så svårt att applicera detta på mig själv??
Gott och nyttigt, det kan jag!
Hejja mig!



Kommentarer
Postat av: Anita

Hahaha - känner igen detta...även om jag aldrig är sugen på godis...mitt problem är mackor! Nu är jag fri från socker, bröd, pasta, potatis å ris sedan en vecka...vi får väl se hur det går! :O)

2011-01-16 @ 20:17:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0