Löhöhöhöda´

Vad ska man göra i dag då?
Åka och kolla i Siggefora.
Sätta ut Luddes säng på annons.
Men först kaffe och surf...alltid det först, annars så orkar man inte komma igång.
I dag skall Jonny bjuda på mumsig mat, jag längtar.
Finns det något skönare än att slippa tänka på maten?
Jag tycker att det är hääärligt att han börjar gilla att laga mat.
Jag borde åka och träna i dag men jag tror inte att jag orkar det, jag har en förkylning som ligger och trycker i bihålorna så jag skippar träningen ( det kanske är latmasken som ligger där också, jag vet inte).
Hoppas att din lördag blir skön och lat.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anita

Have a nice day! :O)

2011-01-15 @ 11:44:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0