Mystiskt paket

I dag när jag kom hem från arbetet så låg det ett paket på hallgolvet, adresserat till mig.
Det var en jiffypåse med en bok i.
Ingen avsändare och ingen faktura.
Boket heter "Julpyssel de lux".
Passar mig som handen i handsken.
Men vem har skickat den till mig?
Jag har inte skickat efter den.
LRF står det på påsen, vad betyder det?
Lärarnas Riks Förbund?
Är det någon snäll kollega som varit farten?
Jag blir alldeles konfys!
Jag blir ju jätteglad för boken är fin och full av julpyssel.
Tack så hemsk mycket den som har tänkt på mig.



Kommentarer
Postat av: Anita

LRF = Lantbrukarnas Riksförbund..inte jag som skickat i alla fall..tror jag!

2011-01-26 @ 20:14:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0