Peppad

Pga gårdagens resultat på Curves så känner jag mig nu peppad till tusen att träna.
Jag vill träna mer!
Så fort snön försvinner så är det jag som köper mig en cykel.
Jag måste ta tillbaks vardagsmotionen i mitt liv.
Här skall det gås ner i vikt, å därmed basta!
Jag måste träna igen i dag för det är sista dagen den här veckan som jag kan träna.
I morgon och på fredag stänger jag och på lördag åker vi till Tranås.
Men två gånger är bättre än ingen.
Curves är toppen.
Jag är lycklig nu.
Tänk vad ett par kilo på en våg kan göra för humöret va! ;)


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag funderar på att köpa ett promenadband...inte ett löpband utan ett promenadband. Tror inte att dom kostar så mycket nu efter jul! :O)

2011-01-26 @ 09:11:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Heja heja :o)

2011-01-26 @ 19:09:59
Postat av: Pernilla

Bravo Maggan!

2011-01-27 @ 10:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0