Terror

Jag blir rädd när jag läser om alla hemska terrordåd här i Sverige och ute i världen.
Vad är det som håller på att hända?
Jag törs knappt läsa tidningen längre för alla hemska nyheter som man matas med.
Att starta morgonen med nyheterna är deprimerande, men man kan ju inte stoppa huvudet i sanden heller.
Jag försöker förstå vad som händer med det slutar med att jag ser ut som ett frågetecken, jag föstår verkligen ingenting av allt hat som finns i världen.
Människor föds kärleksfulla, när ändras detta?
Hur kan hatet få regera när kärleken är större?
Vilken slags värld skall mina söner bli vuxna i?
Tänk om alla vore som Thomas Di Leva, då skulle ingen hata.
( Di Leva for president!!)


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag röstar med dej: Di Leva for President!!!

2011-01-25 @ 09:27:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0