Slö, slapp, lat och likgiltig

I dag händer det inte mycket här ute i Siggefora inte.
Jonny är sjuk, förkyld och lite feber.
Själv sitter jag bara och läser och ojjar mig över lite tandvärk faktiskt.
Det är min "nya" tand som spökar lite.
Det gör egentligen inte så ont men man blir nervös att något är fel på tanden och DÅ kommer det i så fall att göra rejält ont i plånboken.
Jäkla tänder!
Jag sitter och läser som sagt.
Just nu läser jag Ozzy Osbournes själbiografi.
Har ni inte läst den så gör det för den är skitrolig!
Jag garvar hela tiden.
Solen har kommit och gått hela dagen men just nu är det molnigt, men det gör inte så mycket för det är varmt och skönt ändå.
Nu skall jag gå och fortsätta läsa bok och lyssna på hur Jonny snörvlar och snorar, stackar´n!
En slö och slapp dag i husvagnen var precis vad vi behövde i dag.
Men jag har inte gett upp rock´n roll livet ännu.
Jag sitter och förbereder oss för ännu en drabbning i Nyköping om tre veckor.
Här vilar inga halta löss :)
Någon som har lust att dela en stuga med oss den helgen??




Kommentarer
Postat av: Nina

Jamen kanske det! Det lät ju som en kulig idé :o) Jag ska höra med gubben så hör jag av mej sen

pöss



Om ni vill ha med oss då förståss :o)

2011-07-11 @ 15:49:57
Postat av: Madde

Det vet du!!

2011-07-11 @ 16:08:56
Postat av: Madde

Meen vart tog min kommentar vägen? Räkna med oss....;)

2011-07-11 @ 17:40:37
Postat av: Madde

Nämen.....nu är den ju där...hahahhaa

2011-07-11 @ 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0