Tröttmössa!!

Nu, sista veckan på min semester så har jag börjat vända på dygnet.
I går sov jag till kl 10.45!! ( iofs så gick jag inte å lade mig förrän kl 04.00)
I dag vaknade jag kl 09.40!
Hur skall detta gå?
Jag som bara har en vecka kvar på semestern.
Det är inte läge att bli en tröttmössa nu, när det är dags att trappa upp.
Vädret gör ju inte att det går lättare att kliva upp inte.
Gråmulet tråkväder.
I dag får vi middagsgäster ut till husvagnen, det blir skoj!
I morgon tänker jag åka till Valboköpcenter om det är skitväder.
Jag måste på Zizzi och köpa en klänning till ett bröllop den sista augusti.
Men om det är fint väder så stannar vi i vagnen och pressar för sista gången den här semestern.
På torsdag flyttar vi hem till stan igen och på fredag avslutar vi vår semeser med en hotellweekend i Stockholm.
Det känns som vanligt det sista semesterveckan: Var tog dessa fem veckor vägen?
Men nu skall vi inte deppa, nä, nu skall jag njuta av min sista semestervecka :)
Sola, shoppa och göra Stockholm, det är väl inte fy skam?

P.S Glöm inte tyst minut i dag kl 12.00!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag ääär morgonpigg egentligen, jag lovar!

2011-07-25 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0