Vill inte åka hem till stan

I em har vi bestämt att åka hem till stan.
Vi måste handla och göra en del andra saker och eftersom det skall vara regn i morgon så bestämde vi oss för att sova i sta i natt och göra alla ärenden i morgon men nu har regnet flyttat på sig till på lördag!
Jag vill inte hem och rota i källaren när solen skiner!
Men vi kan inte vänta med att åka heller för på lördag kommer Anita och Pelle hit.
Meeen fatta!
Rota i källaren på sin semester när det är vackert väder ute :(
Jonny kommer inte få sovmorgon i morgon inte, det anar jag.
Jag kommer kliva upp och göra det jag ska snabbt som ögat och sedan ruscha ut till husvagnen.
Vi måste handla mat och vin, köpa ett stort och fällbart parasoll, leta efter sommarkläder till syrran som ligger i min källare och hämta meducin.
I kväll vill jag åka in till stan och sätta mig och kolla på människor.
Lite stadsliv vore skönt.
Nu skall jag ta mitt kaffe och gå ut i solen, den aldrig sinande solen.


Kommentarer
Postat av: Anita

Här skiner oxå solen idag! Men du...leta inte ihjäl dej efter kläderna..det vore bra om du hittade dom men ingen katastrof om du inte gör det. Kram ..vi ses på lördag! <3

2011-07-14 @ 10:45:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0