Foppatoffellandet

Alla (utom Jonny) springer runt på campingen i Foppatofflor.
Vi snackar ungar, tjejer, killar, tanter och farbröder.
Tänk dig en 70 årig farbror i skjorta, kakishorts och knallgröna Foppatofflor.
Jag tror aldrig att jag har sett så många plasttofflor på ett och samma ställe förut.
De är ju sköna, javisst, men otroligt fula.
De passar varken till bikini, shorts, kjol eller jeans.
Men ändå så har alla här ute ett par.
Jag lovade mig själv i våras att jag inte skulle tjava runt på campingen i mina knallrosa Foppatofflor men det är ju precis vad jag gör.
Inte orkar jag knyta på mig ett par skor så fort jag skall röra mig på campingen.
Foppatofflorna får duga.
Jonny har inte köpt sig ett par, han vägrar.
Cred till Jonny!


Kommentarer
Postat av: Marina

Heja Jonny! Våga Vägra!!!

2011-06-30 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0