Getaway

Nu är biljetterna köpta till årets Getaway Rock i Gävle!
Den 7 Juli drar vi från stan för att rocka i dagarna tre.
Vi fick inte tag på någon husvagn så vi har hyrt hotellrum ca 4 km från festivalen.
Det är kanske inte så rock´n roll att bo på hotell men jag vägrar att bo i tält, så enkelt är det.
Nu måste jag läsa och lyssna in mig på banden som lirar så att jag har den rätta känslan när vi kommer dit.
De som jag redan vet att jag skall se är bla Alice Cooper, The Darknes, Evergrey, Papa Roach, Accept mfl mfl
Det skall bli skitskoj, jag längtar redan.


Kommentarer
Postat av: Anita

Nils ska oxå dit!

2011-06-05 @ 21:13:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Hmm....nu e jag oxå sugen ju......får se hur vi gör vore ju kul att träffa er ju!

2011-06-06 @ 09:55:19
Postat av: Maggan svarar:

Ja Madde! Kom dit!!

2011-06-06 @ 12:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0