Grått å trist

Vädret är grått och regn och tråk.
Det är kallt! Brrr, knappt femton grader.
Det är tråkigt när Jonny är borta.
Jag gör ingenting då, bara sitter framför tv:n eller datorn.
Nästa torsdag går jag på semester, det är antagligen därför som det är svårt att hitta motivationen till att orka göra något.
Nästa vecka har jag massor att göra.
Jag måste ställa iordning så att Jonnys två kollegor kan sova här från onsdag till torsdag.
Jag måste planera till midsommarhelgen.
På torsdag när jag slutar kl 17 så vill jag att allt skall vara klart att sticka till Siggefora.
Jag får nog handla innan och åka ut med maten till vagnen.
Sill, gräddfil, nypotatis, något gott att grilla, jordgubbar och grädde, nubbe, öl och vin.
Allt enligt svensk lagstiftning :)
Undrar hur många av killarna som vill komma då?
Alla har sagt kanske, kommer du så kommer jag, typ.
Nu blev jag på bättre humör, när jag började tänka på nästa vecka istället för på den här tråkveckan.
Bara grått och trist!


Kommentarer
Postat av: Anita

Matjesill å gräddfil...Gott! :O)

2011-06-16 @ 08:14:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0