Drömmar

Jag drömmer ofta om att jag bor i ett stort hus.
I natt drömde jag att jag ägde ett hotell.
Jag fick besök av barn som jag arbetar med och jag hade ett väldans sjå med att få till en frukost till en gäst eftersom alla dörrarna var låst överallt.
En killkompis sprang runt naken på mitt hotell och jag försökte förgäves få på honom lite kläder.
Dessutom så försökte jag sova men alla väckte mig hela tiden.
Helt plötsligt så var jag tillbaks till vår gamla sommarstuga och där hade vi råttor som husdjur, jag blev biten av en och den fastnade med tänderna i min hand, äckligt!
Ja, jag har haft en jobbig natt med andra ord.
Den här gången handlade det om ett annat hus än vad jag brukar drömma om.
"Mitt" vanliga hus brukar vara större och det brukar alltid spöka på övervåningen.
Det brukar vara fyllt med gamla, vackra möbler men jag är alltid rädd när jag är där.
I natt var jag inte rädd bara lite stressad :)
Ibland blir man nyfiken på vad drömmarna betyder.


Kommentarer
Postat av: Linda

Undra vem det var som sprang runt naken?? ;)

2011-03-18 @ 07:49:38
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Anita

Du får skaffa dej en Drömbok!

2011-03-18 @ 08:25:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0