Lilla melodifestivalen

Jag har köpt skivan med alla melodifestivallåtarna och jag har lovat barnen att jag skall ta med den till jobbet i morgon.
Så  i morgon kommer det att bli uppträdande på uppträdande.
Lilla melodifestivalen hela dagen.
Det skall bli så skoj.
Jag älskar när barnen sjunger och dansar med foliemickar.
Jag gråter varje gång.
Antagligen så tänker jag på när jag själv stod där och mimade till ABBA eller Baccara och tvingade alla att kolla.
Både jag och min kusin var Agneta ;) stackars Frida var det ingen som ville vara.




Kommentarer
Postat av: Anita

Hahaha - det får mej att tänka på Roliga Timmen man hade på fredagarna i skolan på lågstadiet. Alla i klassen uppträdde som Hep Stars....stackars våran fröken som var tvungen att lyssna på minst 4 olika Hep Stars varje fredag och alla sjöng "I natt jag drömde..." :O)

2011-03-16 @ 22:55:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0