Skura och damma

I dag skall vi åka till husvagnen och skura in oss för sommaren.
Eftersom vagnen har varit på reparation så är den jättesmutsig invändigt.
Verkstadskillar som har gått med skitiga skor och lagt smutsiga verktyg överallt
Dessutom så har de stängt igen kylskåpet efter sig så där inne har jag nu fått mögel.
Jag har köpt en slags klorinskum som skall ta bort mögel, hoppas att det funkar då.
Jag somnade tidigt i går, straxt efter körslaget, vidd 22--tiden.
Så i morse vaknade jag kl 06.37 :)
Det är skönt att vakna tidigt tycker jag.
I går när jag hade huvudvrk och låg och drog mig halva dagen så mådde jag skitdåligt, inte så mycket över huvudvärken utan över att jag "sov" bort en fin lördag.
Men efter lite käk så blev det fart på mig och vi åkte till Mattexperten i Danderyd.
Men det bidde ju som sagt ingen matta där för deras gångmattor var för breda.
Och sedan lagade vi mat tillsammans, så det belv ju en ganska mysig lördag ändå, trots allt.
I dag skiner solen igen från en blå himmel.
Jag tror jag tar med mig kameran till husvagnen.
Vad skall du göra i dag då??

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag ska ta en promenad i solen.....eller en tur på längdskidorna - om jag orkar. ;O)

2011-03-20 @ 10:54:25
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0