Snart så...

...börjar en ny vecka.
Jag mår illa i dag, fick knappt i mig frukosten.
Nu sitter jag och försöker behålla den frukost som jag nyss har tryckt i mig.
Om 30 minuter skall jag vara på jobbet och öppna så jag hoppas att illamåendet bara är tillfälligt.
I dag har jag några samtal på eftermiddagen så det är ingen bra dag att bli sjuk på.
Det är det iofs aldrig i mitt arbete.
Jag försöker peppa mig att börja med träningen i dag men jag vet ärligt inte om jag pallar träna i eftermiddag.
Tänk att det skall vara så svårt va?
Nu måste jag rusa.
Bye bye!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Näääe...inte sjuk! Hoppas att du kryar på dej!

2011-03-14 @ 08:44:25
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0