Vårtecken

Ett säkert vårtecken är när man ser hur skitiga fönster man har.
Mina fönster har inte blivit ordentligt putsade på flera år.
Jag hafsar över dem ibland men aldrig ordentligt.
Det känns så onödigt eftersom jag inte kan.
De ser lika skitiga ut före och efter.
I somras fick Ludde några hundralappar för att putsa fönstren men han har inte haft någon bra förebild för det såg ut som om jag hade gjort det själv.
I år funderar jag på att köpa fönsterputs av en städfirma.
Det kan det vara värt med rotavdrag och allt.
Jag vet inte hur mycket det kommer att kosta men det är antagligen värt varenda öre.
För så skitiga fönster som jag har just nu har jag nog aldrig haft.

P.S Lägg märke till hur jag skriver "jag borde" och "mina fönster" hela tiden. Märkligt va??



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tror inte att det är så dyrt med fönsterputsning - har sett priser på 50:-/ fönster minus rotavdraget.

2011-03-30 @ 21:56:45
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0