;)
Hänger du med?
Jag flyttar nu.
Jag trivs jäkligt bra där borta så jag hoppas att du hänger med mig.

KLICKA HÄR SÅ FORTSÄTTER VI TILLSAMMANS!!!

Jonny

Kommer inte in på blogspot via iphone i Kina.

Maggan

Mäh, vad konstigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress