Lite nytt

Var på Kapp Ahl och köpte ett par nya brallor men jag vet inte om jag skall behålla dem för det var sånna där som inte är hellånga utan som slutar lite före.
Det ser ut som om man väntar högvatten, som ma sa på min tid.
Ungefär som Michael Jackson.
Ja, ja jag får se hur jag gör för de var rätt snygga.
Nu sitter jag här och väntar på att få hämta gubben på jobbet.
Solen gassar ute, det är vaaaaarmt!
23 grader visar tempgivaren i bilen.
Rena sommarvärmen ju :)
I kväll skall jag på föreläsning om den nya reviderade läroplanen.
Det blir ju sköj :)

Jag känner mig i allafall piggare i dag än i går och det är ju skönt.
Det blir nog att jag sticker till Dalarna i morgon efter jobbet.
Sola, plocka svamp och gå på Oktoberfest låter som en skön helg.
Nu måste jag sticka och hämta Jonny.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0