Uppslukad

Sedan jag började spela Wordfeud så har jag blivit som uppslukad.
Jag spelar hela tiden och jag kan ite låta bli :)
Detta är verkligen ett helt vansinnigt roligt spel.
I dag får jag hålla telefonen inlåst i skåpet så att jag inte spelar på arbetstid ;)
Jag bloggade inte ens i går för att jag bara spelade hela tiden.
Jag får visserligen stryg för det mesta, me det gör inget.
Jag är ju ny på detta, har inte kommit in i tänket ännu.

Men snart så spöar jag skiten ur er, var så säker.

Ja, och helgen försvann i ett nafs.
Det var väl inget annan att vänta sig iofs.
Här i Uppsala ösregnar det :(
Det är bara mörkt och kallt nu....brrr!
Det blir svårare och svårare att kliva ur sängen på morgonen.

Annars har jag väl inte så mycket att säga mer än att önska dig en bra måndag.







Kommentarer
Postat av: Anette

Dottern spelade när hon cyklade..och drattade omkull..det är vad jag kallar beroende

2011-09-19 @ 09:00:24
Postat av: Anita

Jag säger ju det....tänker INTE börja spela detta!

2011-09-20 @ 10:32:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0